Luahan seorang Rijal, Bakal Zauj

Mencintai Mu Kerana Allah Aku Tidak pandang rupaparas Mu Aku tidak pandang harta mu yang aku lihat Agama dan Akhlak mu jika hilang Akhlak dan Agama Mu Maka Hilanglah Cinta Ku pada Mu sekiranya kau ingin cinta ku kembali pada mu.. tariklah iya yg hampir pergi degan Akhlak mu yg mulia.. yang lama ku impikan.. aku tetap tnggu saat bahagia itu hadir dalam hidup ku.. semua ditangan kamu kalau betul kamu sayag pada ku .. jagan pernah lupakan aku kerana aku begitu juga.. cuma yang aku perlukan agama dan akhlak mu ..bukan ya .. kata2 muslihat yg ku minta.. aku x minta kau mencintaku kerana terpaksa yang aku minta tulus dari hati..yang iklas belajar lah untuk setia pada yg satu belajarlah berkata jujur .. belajarlah menjadi seorang wanita idaman hati ku.. aku tahu kau tahu ciri2 wanita idaman ku.. aku x minta lebih dari apa yang termampu kau lakukan .. cuma yang aku minta seiklas hati jujur pada diri sendiri.. kau sudah lupa setiap perkara yang kita buat Allah melihatnya.. kalau dulu aq terkene sekarang kau pula.. sebab itu aku minta kau mencari ketenangan aku harap kau bolh jumpa Ummi aku itu.. dia amat memahami perasaan kamu.. luahkan lah rindu malam mu kepada rembulan.. kerana aku meluahkan rindu ku pada mu pada angin.. dan air mata ku akan membasuh lukan ku.. bukannya aku ingin meyiksa kamu.. aku ingt kamu tahu yang aku sayag kamu lebih dari segalanya.. tapi iya telah pergi kerana diri kamu sendri .. berhentilah dari salahkan diri sendiri.. mulakan hidup baru mu.. buang yg keruh ambil yg jernih.. aku tnggu dalam masa seminggu.. selepas ini InsyaAllah jika Aku panjang umur .. kita akn dapat bercakap seperti dulu.. jika kau x ingi lagi lihat aq kerana aku hnya MAnusia yg x pernh menjadi impian kau dan x pernh terlintans dalam ingatan kau.. Aku doa kn agar kau akan dipertemukan dgn yg kau impikan selama ny .. yg kau cari2 selama ny..

No comments:

Post a Comment