hadiah dari sahabat

assalamu'alaikum warahmatullah......

dah lame saye x jenguk blog nih kan??? (lame ke?)

hari nih nak taip ape ea?? x de idea lah (setiap hari x de idea)
saye cite at sekolah tadilah, cite nye cam nih (tapi part yg saye suke je taw)

lepas solat zuhur dok2 lah kejap at kaki lima dekat ngan surau,  saye n kawan2 borak2 kosong sambil menunggu jam pukul 2.30 ptg. tetibe kawan saye, Munirah Syakirah Abdul Ghafar suruh saye tutup mate n dlm mse yg same ramai kawan da pi kantin beli makanan (lapar katekan).. saye pon tutup mate....

mun kyra: wei husna, tutup mate ko.
aku: kenape?
mun kyra: tutup je mate.
aku: ok ok (sambil tutup mate)
mun kyra: tutup je mate taw (sambil buat ape ntah, aku bukan nye nmpak)
tapi ngan kedegilan aku nih, aku bukak gak lah mte.. lepas bukak je.. aku terus tersenyum... gembira nye.. dapt pin ape ntah...

taraaa..... nih die pin nye. walau simple but bermakne taw


aku x taw sebb ape die bagi.. pape pon aku terus ucap terima kasih at die.

x lame tuh die gtaw..

mun kyra: nih aku bagi sempena beday ko.
aku: terima kasih banyak2 mun. :D

gembire sungguh saye. terima kasih sahabat yang selalu saye kongsi cite dari fom 1 sampai sekarang n gurau2 kite. sayang ko mun kyra. :* syukran jazillan ya ukhti habibi... muah muah muah... uhuhu

No comments:

Post a Comment