aku berdosa, aku nak berubah

FATIN HUSNA AMAT SAHRI..... dengan ini kau sudah melakukan kesalahan yang amat berat..... kau masih TAK DAPAT MEMATANGKAN diri dan pikiran kau..... jadi BERUBAHLAH wahai FATIN HUSNA AMAT SAHRI... kerana berubah itu tak kan sia siakan kau..... BERUBAHLAH WAHAI FATIN HUSNA... aku inginkan berubahan berlaku.... tolonglah berubah wahai FATIN HUSNA AMAT SAHRI









YA ALLAH.... terlalu besar dosaku terhadapmu.... terlalu banyak dosaku terhadapmu.... pasti sukar untuk kau memaafkan aku.... Ya Allah................. apa yang berlalku ini ya Allah.. aku x dapat terima yang aku buat salah sebesar itu ya Allah...... ampuni dosa2 ku terhadapnya.......... aku tidak mahu tidak yang bersalah.. biarlah aku sahaja yang bersalah dan menerima nya seorang diri.. biarlah aku dihukum.. bukannya dia....


No comments:

Post a Comment