luahan perasaan 17/10

assalamualaikum....... sudah lama tidak menulis.... last menulis bila tah... so terasa janggal n xde idea nak cakap ape....... mmmmm cer bgi idea nak cakap ape ....

ok.. firstly... alhamdulillah kehadrat ilahi... kini selesai lah sudah exam PMR yang saya tunggu... akhirnya dah abes.. gembira.. tapi x de lah merdeka.. kerana 29/10 nie ade peperiksaan akhir taun... pelajaran al-azhar.. (doakan saya ea, terima kasih).

kenapa perlu merdeka? saya rasa x perlu merdeka kot. x de hati nak ucap MERDEKA kuat2 kot... sekadar gembire je kot... xde nye merdeka lah dalam diri seorang pelajar mcm saya nih... saya pon x taw sebab kenapa saya cakap cam tuh.. susah nak luahkan.. hanya dalam diri ini saja...

n last... saya nak ucapkan selamat hari lahir to my friend mien... ke 15.... dah tua kawan saya sorang nie.... uhuhu... sebagai seorang kawan... saya nak kata die nie kire baik lah... die selalu dengar luahan saya.... good fren lah.. :) moga die panjang umo murah rezeki... jadi muslimah cemerlang.... aamiin..... :)

ok lah itu je lah... nukilan pelik saya hari ini...
assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment