hadiah dari seorang sahabat

assalamu'alaikum warahmatullah....

disini saya mengucapakn terima kasih kepada semua yang sume wish hari kelahiran saya semalam.... saya juga bersyukur kehadrat illahi kerana masih mengizinkan saya menjejakkan kaki di dunia ini.

hari ini saya sangat2 gembira kerana saya telah dihadiahkan daripada seorang sahabat yang agak rapat dengan saya iaitu adilah zulfa abdul mutalib. seorang sahabat yang memahami saya.

dia menghadiahkan saya satu buku yang menarik perhatian saya dan kawan2 saya. buku itu bertajuk KAHWIN PADA USIA MUDA, BAHAGIA ATAU DERITA karya Fuad Hj. Sam. saya tengok buku tu best sangat. kawan2 pon ramai yg tngok buku tuh (tunjuk at atas meja).

ni lah buku nye

buku nye agak teballah gak. mungkin bulan 5 baru abis bace. coz sekng nga bace buku Imam Hanafi n satu buku nih (x ingt). n kemudian baru buku nih.... terima kasih banyak2 sahabat. sayang zulfa.

sekian. assalamu'alaikum..... =)

No comments:

Post a Comment